Veelgestelde vragen
Translation missing: nl.accessibility.collapsible_content_title
Wat is de levertijd?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Wanneer de bestelling voor 12:00 op een werkdag geplaatst wordt, wordt deze diezelfde dag nog verstuurd.
Bestellingen worden binnen 48 uur na bevestiging verstuurd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Voor vertragingen bij POSTNL / DHL zijn wij niet verantwoordelijk.
Wat zijn de verzendkosten?
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten worden berekend bij het invoeren van de adresgegevens bij het uitchecken.
GRATIS verzending binnen NL vanaf €85,-
GRATIS verzending naar BE / DE / LU vanaf €175,-
Kan er worden verzonden naar het buitenland?
Uiteraard versturen wij ook bestellingen naar het buitenland. De verzendkosten verschillen per land. Deze worden berekend bij het invoeren van de adresgegevens.
Welke betaal mogelijkheden zijn er?
Je kan direct online betalen via iDeal, PayPal, Creditcard, Apple Pay, Google Pay.
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, kan ik mijn bestellingen ook online volgen?
Zodra je een bestelling bij ons plaatst, krijg je van ons een bevestigingsmail. Let op: deze kan eventueel in de spambox binnenkomen. Als het pakket is ingepakt en gelabeld krijg je een e-mail met de Track & Trace code, ook deze kan binnenkomen in de spam.
Hoe kan ik een bestelling/product retour sturen?
Het kan voor komen dat een artikel niet naar wens is. Dan is retourneren natuurlijk geen probleem. Wil je weten hoe? Bekijk dan deze pagina.
Het product wat ik wil bestellen staat op uitverkocht, wat nu?
Het kan voorkomen dat sommige producten op uitverkocht staan. Zodra wij deze weer binnenkrijgen komen deze automatisch weer op voorraad te staan. Helaas gaat dit niet altijd goed. Wil je er zeker van zijn dan kun je altijd even contact opnemen of het product echt niet op voorraad is.
Kan ik ook achteraf betalen?
Achteraf betalen is bij Golden Poms niet mogelijk. Wij willen dat je echt iets koopt als je hiervoor ook het budget hebt. We zouden niet graag de oorzaak zijn van geldproblemen. Wel kan je betalen met Creditcard en dit wordt natuurlijk ook later van je rekening afgeschreven.
Het antwoord op jouw vraag niet gevonden? Je mag altijd contact met ons opnemen we helpen je graag.